iSLAMi GiZLi iLiMLER SiTESi
Vakit Namazınızı Kıldınızmı?

Hoş Geldiniz Forumdaki Konulardan Tam Anlamıyla Faydanalabilmek İçin Giriş Yapınız Uye Degılsenız 1 Dakıkanızı Ayırarak Kayıt Olunuz---ByNoKta
iSLAMi GiZLi iLiMLER SiTESi
Vakit Namazınızı Kıldınızmı?

Hoş Geldiniz Forumdaki Konulardan Tam Anlamıyla Faydanalabilmek İçin Giriş Yapınız Uye Degılsenız 1 Dakıkanızı Ayırarak Kayıt Olunuz---ByNoKta
iSLAMi GiZLi iLiMLER SiTESi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

iSLAMi GiZLi iLiMLER SiTESi

CİNLERE, ŞEYTANLARA, İFRİTLERE ve DİĞERLERİNE, BÜYÜYE VE SİHRE KARŞI İNSANLARIN KALESİ ( SİTEMİZDEKİ HERŞEY ÜCRETSİZ ve KARŞILIKSIZDIR )
 
AnasayfaAnasayfa  Latest imagesLatest images  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  

 

 YAHUDİLİK Siyonizm ve Üstün Irk Fikri

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
haydarı kerrar
Administrator

Administrator
haydarı kerrar


Mesaj Sayısı : 2630
Kayıt tarihi : 24/05/09
Nerden : ANKARA

YAHUDİLİK  Siyonizm ve Üstün Irk Fikri Empty
MesajKonu: YAHUDİLİK Siyonizm ve Üstün Irk Fikri   YAHUDİLİK  Siyonizm ve Üstün Irk Fikri Icon_minitimePaz Mart 21, 2010 12:10 am

YAHUDİLİK

Siyonizm ve Üstün Irk Fikri

Tevrat, Allah'ın Hz. Musa'ya vahyettiği mübarek bir kitaptır. Allah Kuran'da "Gerçek şu ki, biz Tevratı, içinde bir hidayet ve nur olarak indirdik..." (Maide Suresi, 44) buyurur. Yine Kuran'da bildirildiği üzere, Tevrat daha sonra tahrif edilmiş ve içine insan sözleri sokulmuştur. Bu nedenle bugün elimizdeki Tevrat, "Muharref Tevrat"tır. Yine de M. Tevrat incelendiğinde, içinde Hak Din'in pek çok unsurunun halen bulunduğu görülür. Allah'a iman, teslimiyet ve şükür, Allah korkusu, Allah sevgisi, adalet, şefkat, merhamet, zulme ve haksızlığa karşı koyma gibi pek çok hak din özelliği M. Tevrat'a ve Eski Ahit'in diğer kitaplarına hakimdir.
Bunun yanında, M. Tevrat'ta, tarihte yaşanmış bazı savaşlar ve bu savaşlardaki kıyımlar da anlatılmaktadır. Eğer bir kişinin amacı, uygulamak istediği şiddet, kıyım ve cinayetlere çarpıtarak da olsa bir dayanak bulmaksa, söz konusu M. Tevrat pasajlarını kendine bir malzeme haline getirebilir. Siyonizm, gerçekte faşist bir terör olan kendi terörünü meşrulaştırabilmek için bu yola başvurmuş ve etkili de olmuştur. Bu kitapta okuyacağınız gibi, geçmişte yaşanmış bazı savaş ve katliamlarla ilgili M. Tevrat bölümlerini, Filistin'in mazlum halkına karşı kullanmıştır. Bu, samimiyetsiz bir yorumdur. Dini, faşist ve ırkçı bir ideolojiye alet etmektir. Nitekim pek çok dindar Yahudi, söz konusu M. Tevrat (Eski Ahit) bölümlerinin Filistinlilere karşı işlenen cinayetleri meşrulaştırmak için kullanılmasına karşı çıkmaktadır.
Siyonistlerin, siyasi ideolojilerine dayanak bulmak için kullandıkları söz konusu Eski Ahit pasajlarının bazıları şu şekildedir:

DANIEL
BAB: 2 /44
S. 342 Ve o kralların günlerinde göklerin Allahı (Yehova) ebediyen harap olmayacak bir krallık kuracak ve onun hakimiyeti başka bir kavme bırakılmayacak; ancak bu krallıkların (devletlerin) hepsini o parçalayacak ve bitirecek.

TESNİYE
BAB: 11 / 23-24
S.139 O zaman Rab Yehova bütün bu milletleri önünüzden kovacak ve sizden büyük bir kuvvetli milletlerin mülkünü alacaksınız. Ayak tabanınızın basacağı her yer sizin olacak.

Temelde şiddetli bir ırkçılığa ve maddeciliğe dayanan bu inançla yüzyıllardan bu yana Siyonist zihniyetteki Yahudiler, Hz.Adem'in oğullarının elinden kendilerinin "tabii hakkı" olan bu malı geri almaları yolunda gerek sosyalizm, gerek kapitalizm [1] sahalarında mücadele etmektedirler. Ancak kendilerinden sayıca çok daha güçlü olan diğer milletlerin devletlerini ve mülklerini ele geçirmek için kaba gücün ve açıkça onlarla karşı karşıya gelmenin fayda sağlamayacağını çok iyi bilen Siyonistler; Masonluk - Felsefe - Siyaset - Basın - Propaganda - Ekonomi - Bankacılık - Anarşiler - Savaşlar ve Ahlaki ifşat gibi stratejik silahlar kullanarak bu görünmez istila hareketini sürdürmektedirler.

TESNİYE
BAB: 7 /17-18
S: 185 Eğer kendi yüreğinde bu milletler benden çokturlar nasıl onların mülkünü alabilirim dersen onlardan korkmayacaksın...

TESNİYE
BAB 7 / 22-24
S: 185 Ve Allahın Rab (Yehova) o milletleri senin önünden azar, azar kovacak, onları çabukça bitiremezsin yoksa senin üzerine kır hayvanları çoğalır ve Yehova onların krallarını senin eline verecek.
Üstteki pasajda geçen "kır hayvanları" ifadesi, aynen Kuran'da inkar edenlerin "hayvanlar gibi" olduğunu açıklayan ayetler gibi, inkarcıların ruh halini tasvir eden manevi bir açıklama olabilir. Ancak muhtemelen Siyonist Yahudiler, bu kavramı ırkçı ideolojilerine göre çarpıtmışlar, inkarcıların manevi durumunu tasvir eden bu hükmü, "Yahudi olmayan"ların biyolojik durumunu tanımlayan ırkçı bir mantığa dönüştürmüşlerdir. Irkçı Yahudilerin bundan çıkardıkları sonuç şudur:
Yaratılış merdiveninde farklı basamaklar olduğunu herkes doğal olarak kabul eder; önce inorganik nesneler, bitkiler ve hayvanlar âlemi, sonra konuşan, yaratıklar ve hepsinin üstünde Yahudiler. [2] "Siyonizm" olarak da tanımlayabileceğimiz bu ideoloji, Yahudi olmayan insanların haklarını gasp etmeyi kendine meşru sayar ve bu yolda bir mücadele yürütür. Diğer insanlara karşı girişilen bu savaşta, hiç şüphesiz birinci plandaki hedef siyonist hareketin karşısına en büyük engeller olarak çıkan, Din - Ahlak - Aile gibi mukaddes değerlerin insanların gözünde alçaltılması, parçalanması ve nihayet ortadan kaldırılmasıdır. Siyonizmin kendisine malzeme haline getirmek istediği diğer bazı Eski Ahit pasajları şöyledir:

TESNİYE
BAB: 14 / 12
S: 191 Siz Allahınız Rabbin oğullarısınız." Çünkü sen Allah’ın Rabbe mukaddes bir kavimsin, ve Rab yer üzerinde olan bütün kavimlerden üstün olarak kendisine has bir kavim olmak üzere seni seçti.

LEVILILER
BAB: 26 / 12
S: 127 Ve aranızda yürüyeceğim ve sizin Allahınız olacağım ve siz benim kavmim olacaksınız.

LEVILILER
BAB: 2 / 24-26
S: 120 ... ve onlardan nefret ettim. Fakat size dedim: Siz onların topraklarını o miras olarak alacaksınız ve ben size onu mülk olmak üzere vereceğim, ben sizi milletlerden ayırt eden Allahınız Rabbim, ve bana mukaddes olacaksınız, benim olmanız için sizi kavimlerden ayırt ettim.

YEREMYANIN MERSIYELERI
BAB: 4 / 2
S.785 Saf altından tartılan Sionun değerli oğulları

ÇIKIS
BAB: 19 / 5-6
S: 73 Bana bütün kavimlerden has kavim olacaksınız ve siz bana kahinler melekutu ve mukaddes millet olacaksınız.

TESNİYE
BAB: 15 / 6
S: 192 Çünkü Allahın Rab sana vaadetmiş olduğu gibi seni mübarek kılacaktır; ve çok milletlere ödünç vereceksin, fakat sen ödünç almayacaksın ve çok milletlere saltanat edeceksin fakat onlar sana saltanat etmeyecekler.

MEZMURLAR
BAB: 82 / 6-8 Ben dedim. Siz İlahlarsınız ve hepiniz yüce olanın oğullarısınız. Kalk ey Allah yeryüzüne hükmet. Zira milletlerin hepsine sen varis olacaksın.

İŞAYA
BAB: 60 /10-16
S: 709 Ve ecnebiler senin duvarlarını yapacaklar ve kralları sana hizmet edecekler. Ve kapıların daima açık duracak, milletlerin servetini ve sürgün getirilen krallarını sana getirsinler diye gece gündüz kapanmayacaklar. Çünkü sana kulluk etmeyen millet harap olacak. Ve seni sıkıştıranların oğulları sana eğilerek gelecekler ve seni hor görenlerin hepsi senin ayaklarının tabanında yere kapanacaklar, ve sana Rabbin şehri İsrail Kudüsünün Sionu, diyecekler.

ÇIKIŞ
BAB: 10 / 3
S: 63 İbranilerin Allahı Rab şöyle diyor: ...

TESNİYE
BAB: 10 / 15
S: 188 Sizi bugün olduğu gibi bütün kavimlerin arasından seçtim.

TESNİYE
BAB: 23 / 20
S: 200 Yabancıya faizle ödünç verebilirsin, fakat kardeşine faizle ödünç vermeyeceksin, ta ki mülk olarak almak üzere gitmekte olduğun diyarda elini atacağın her şeyde Allahın Rab seni mübarek kılsın.

MEZMURLAR
BAB: 89 / 27-29
S: 593 Bende onu ilk oğlum Dünya krallarının en yükseği kılacağım, Onun için inayetini ebediyen tutacağım. Ve ahdim onun ile sabit olacak. Onun zürriyetini de ebedi ve tahtını göklerin günleri gibi kılacağım.

MEZMURLAR
BAB: 99 / 1-2
S: 599 Rab (Yehova) saltanat sürüyor; kavimler titresinler; Kerubîler üstünde tahtındadır; yer sarsılsın Rab Sionda büyüktür.

DANIEL
BAB: 2 / 44
S: 842 Ve o kralların günlerinde göklerin Allahı ebediyen harap olmayacak bir krallık kuracak ve onun hakimiyeti başka bir kavme bırakılmayacak; ancak bu krallıkların hepsini o parçalayacak ve bitirecek, ve kendisi ebediyen duracak.

MEZMURLAR
BAB: 67 / 6
S: 576 Yeryüzü mahsulünü verdi. Allah bizim Allahımız, bizi mübarek kılacaktır.

İŞAYA
BAB: 9 / 6
S: 679 Çünkü bize bir çocuk doğdu, bize bir oğul verildi; ve reislik onun omuzu üzerinde olacak, ve onun adı; Acîp Öğütçü, Kadir Allah, Ebediyet başı, Selâmet reisi çağrılacaktır.

MEZMURLAR
BAB: 48 / 2-3
Şimal taraflarında büyük kralın şehri yüksekliği güzel olan Sion Dağı bütün yerin meserretidir.


Siyonistlerin Diğer Milletlere Bakış Açısı

Siyonizmin üstün ırk fikri, Musevi olma hakkını sadece Yahudi ırkından olanlara vermektedir. Bu bakış açısı, diğer Musevi dinine mensup ırklara (Habeşliler, Hazar Türkleri vb.) karşı siyonist İsraillilerin büyük bir ayrımcılık yapmasına neden olmaktadır. İsrail’in Habeş'li Musevileri ölüme terk etmesinin kökeninde de bu kin yatmaktadır.

Bu konudaki Muharref Tevrat bölümleri:

TESNİYE
BAB: 2 / 25
S: 178 Bütün göklerin altında olan kavimler üzerine, bugün senin dehşetini ve korkunu koymaya başlayacağım, onlar senin haberini işitecekler ve senin yüzünden titreyip kıvranacaklar.


TESNİYE
BAB: 7/ 15-16
S: 185 Ve Mısır'ın bildiğin kötü illetlerinden hiç birini senin üzerine koymayacak, fakat onları bütün senden nefret edenlerin üzerine koyacak. Ve Allahın Rabb'in sana teslim edeceği bütün kavimleri bitireceksin, gözün onlara acımayacak.

NEHEMYA
BAB: 13 / 25
S: 491 Kızlarınızı onların oğullarına vermeyeceksiniz ve oğullarınıza ve kendinize onların kızlarından almayacaksınız.

İŞAYA
BAB: 19 / 16
S: 687 0 gün Mısırlılar kadın gibi olacaklar, ve orduların Rabbinin üzerlerine salladığı elinin sallanmasından titreyip yılacaklar.

İŞAYA
BAB: 24 / 17-18
S: 690 Ey sen, Dünyada oturan adam, dehşet ve çukur ve tuzak senin üzerine ve vakit olacak ki, dehşet velvelesinden kaçan çukura düşecekler ve çukurun içinden çıkan tuzağa tutulacak.

TESNİYE
BAB: 7 / 17-18-22-23-24
S.185 Eğer kendi yüreğinde; bu milletler benden çokturlar; nasıl onların mülkünü alabilirim? dersen, onlardan kokmayacaksın; Allah’ın RABBİN Firavuna ve bütün Mısır'a yaptığı; ve Allah’ın RABB, o milletleri senin önünden azar azar kovacak, onları çabukça bitiremezsin, yoksa senin üzerine kır hayvanı çoğalır. Ve Allah’ın RABB onları senin önünde ele verecek, ve onları helâk edinceye kadar büyük kırgınlıkla kıracak ve onların krallarını senin eline verecek, adlarını göklerin altından yok edeceksin; sen onları yok edinceye kadar kimse senin önünde durmayacak.

II. SAMUAL
BAB: 22 / 44-45-46-48
S: 331 Milletlere baş olmak için beni korudun; bilmediğim bir kavim bana kulluk edecek, Yabancı oğulları bana boyun eğecekler. Kulakları işitince bana itaat edecekler. Yabancı oğulları takatsiz kalacaklar. Ve hisarlarından titreyerek çıkacaklar. 0 Allah ki, bana öçler verir, kavimleri bana tâbi kılar.

MEZMURLAR
BAB: 2 / 6-8-9-10-11-12
S: 540 Fakat ben kralımı mukaddes dağım Sion üzerine koydum. İşte benden ve miras olarak sana milletleri mülkün olarak yeryüzünün uçlarını da vereceğim. Onları demir çomakla kıracaksın; bir çömlekçi kabı gibi onları parçalayacaksın. Ve şimdi, ey krallar aklınızı başınıza alın; ey dünya hakimleri ibret alın Rabbe korku ile kulluk edin ve titreyerek mesrur olun. Oğlu öpün ki, hiddet etmesin, siz de yolda yok olmayasınız.

MEZMURLAR
BAB: 110 / 5-6
S: 608 Rab senin sağında öfkesi gününde kralları vuracak. Milletler arasında hüküm verecek; Yer leşler ile dolacak; çok memleketlerde baş olanı ezecektir.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
haydarı kerrar
Administrator

Administrator
haydarı kerrar


Mesaj Sayısı : 2630
Kayıt tarihi : 24/05/09
Nerden : ANKARA

YAHUDİLİK  Siyonizm ve Üstün Irk Fikri Empty
MesajKonu: Geri: YAHUDİLİK Siyonizm ve Üstün Irk Fikri   YAHUDİLİK  Siyonizm ve Üstün Irk Fikri Icon_minitimePaz Mart 21, 2010 12:11 am

Tevrat Tahrif Edilmiştir

Siyonist Yahudilerin diğer milletlere karşı olan düşmanlıkları, şüphesiz orjinal Tevrat'tan kaynaklanmamaktadır. Ancak Tevrat'ın vahyinden sonra, bir kısım Yahudiler zaman içinde bu İlahi kitap üzerinde tahrifatlar yapmışlardır. Böylece Tevrat dinlerini aşırı ırkçı tutumlarına alet ederek dünyevi amaçlarına "kutsal" bir görünüm vermek istemişlerdir.
Yahudi ve Hıristiyanlar tarafından kutsal kabul edilen "Kitab-ı Mukaddes" iki ana bölümden oluşur: Eski Ahit (Tevrat) ve Yeni Ahit (İncil). Bizim mevzuumuza giren bölüm -Eski Ahit- çeşitli zamanlarda kaleme alınan 39 kitaptan meydana gelir. Bunlardan ilk beş kitaba (Tekvin - Çıkış - Levililer - Sayılar –Tesniye) "Tevrat" denmektedir. Ancak Hz.Musa (A.S.) tarafından yazıldığı öne sürülen bu ilk beş kitap üzerinde yapılan objektif incelemeler bu iddianın doğru olmadığını ortaya koymuştur.

TESNİYE
BAB: 34 / 5-8
S: 215 Rabbin sözüne göre, Rabbin kulu Musa orada, Moab diyarında öldü, Ve Moab diyarında Beyt-peor karşısındaki derede onu gömdü.

Hz.Musa'ya atfedilen eldeki Tevrat'tan alınan yukarıdaki bölümlerde açıkça görüldüğü gibi, mukaddes kitap Hz.Musa öldükten sonra başkaları tarafından yazılmaya devam edilmiştir. Uzun zamandan beri yapılan araştırmalar neticesinde eldeki Tevrat’ın Hz.Musa'nın Tevratı olmadığı, bu Tevrat’ın Hz.Musa’nın ölümünden beş yüz sene sonra Kenan'da veya Orisalim'de yazıldığı ve pek çok bölümünün orjinal olmaktan uzak olduğu anlaşılmıştır. Tevrat’ın tahrif edilmiş olduğunu gösteren, birbirleri ile çelişkili birçok bölüm vardır; onlardan birkaçı:

TEKVİN
BAB: 15 / 2-3
S: 12 Ve İbrahim dedi:Ya Rabb Yehova bana ne vereceksin?

ÇIKIŞ
BAB: 16/ 2-3 Ve Tanrı Musa'ya söyleyip dedi: Ben Rabbim ve İbrahim’e, İshak'a ve Yakub'a Kadir olan Tanrı olarak göründüm. Fakat onlara Yehova ismimle malum olmadım.

II. SAMUEL
BAB: 24 / 1
S: 329 Ve İsrail’e karşı Rabbin öfkesi yine alevlendi, ve: Git, İsrail’i ve Yahuda'yı say diye Davud'u onlara karşı tahrik etti.

I.TARIHLER
BAB: 21 / 1
S: 419 Ve Şeytan İsrail’e karşı kalktı, İsrail’i saymak için Davud'u tahrik etti.

II. SAMUEL
BAB: 6 / 23
S: 312 Ve Saulun kızı Mikalin ölüm gününe kadar çocuğu olmadı.

II. SAMUEL
BAB: 21 / 8
S: 329 Saulun kızı Mikalin Meholali Barzillay Oğlu Adriele doğurmuş olduğu beş oğlunu kral aldı.

II. SAMUEL
BAB: 10 / 18
S: 315 Ve Suriyeliler İsrail’in önünden kaçtılar. Ve Davud Suriyelilerden yedi yüz araba cenkçiler ile kırk bin atlı telef etti ve ordu başbuğu Sofaki vurdu ve orada öldü.

I.TARIHLER
BAB: 19 / 19
S: 419 Ve Suriyeliler İsrail’in önünden kaçtılar, ve Davud Suriyelilerden yedi bin araba cenkçiler ile kırk bin yaya asker öldürdü. Ordu başbuğu Sofaki de öldürdü.

II. SAMUEL
BAB: 8 / 4-8
S: 313 Bin yedi yüz atlı ve Davud Hadarezerin şehirleri olan Betahtan ve Berotey'dan pek çok tunç aldı.

I.TARIHLER
BAB: 18 / 4-8
S: 418 Bin cenk arabası yedi bin atlı ve Davud Hadarezerin şehirleri olan Tibhattan ve Kundan pek çok tunç aldı.

SAYILAR
BAB: 20 / 27-28
S: 156 Ve Musa Rabbin emrettiği gibi yaptı ve bütün kavmin gözü önünde Hor dağına çıktılar. Ve Musa Harun'un esvabını çıkardı ve onları Oğlu Eleazara giydirdi ve Harun orada dağın tepesinde öldü.

TESNİYE
BAB: 10 / 6
S: 187 Ve İsrail oğulları Beerot Bene-yaakandan Moseraya göç ettiler. Harun orda öldü ve orada gömüldü ve Oğlu Eleazar onun yerine kahinlik yaptı.

I. KRALLAR
BAB: 7/ 5
S: 344 Ve bir karış kalınlıkta idi ve onun kenarı bir kase kenarı gibi zambak çiçeği gibi işlenmişti, iki bin banyo ihtiva ederdi.

II.TARIHLER
BAB: 4/ 2
S: 431 Ve kalınlığı bir acuç idi. Ve kenarı bir kase kenarı gibi, zambak çiçeği gibi işlenmişti ve içine üç bin banyo alırdı.

II.TARIHLER
BAB: 22 / 2
S: 447 Ahazya kral olduğu zaman kırk iki yaşında idi ve Yerusalim'de bir yıl krallık etti.

II. KRALLAR
BAB: 8 / 2
S: 377 Ahazya kral olduğu zaman yirmi iki yaşında idi ve Yerusalim'de bir yıl krallık etti.

TEKVİN
BAB: 32 / 30
S: 33 Ve Yakub o yerin adını Peniel koydu çünkü: Allah’ı yüz yüze gördüm ve canım sağ kaldı dedi.

ÇIKIS
BAB: 33 / 20
S: 89 Ve dedi yüzümü göremezsin çünkü insan beni görüpte yaşayamaz.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
haydarı kerrar
Administrator

Administrator
haydarı kerrar


Mesaj Sayısı : 2630
Kayıt tarihi : 24/05/09
Nerden : ANKARA

YAHUDİLİK  Siyonizm ve Üstün Irk Fikri Empty
MesajKonu: Geri: YAHUDİLİK Siyonizm ve Üstün Irk Fikri   YAHUDİLİK  Siyonizm ve Üstün Irk Fikri Icon_minitimePaz Mart 21, 2010 12:12 am

Hahamlar

KUTSAL KİTABI KİM YAZDI?

"Yıllardır araştırmacıların merak konusu olan kutsal kitabı kim yazdı sorusu uzun bir listenin çıkmasına neden olmuştu. Bu sayının listeye aday olarak katılabilecek iki isim daha öne süren Amerikalı Profesör Richard Friedman'ın bu konudaki kitabı önümüzdeki günlerde Londra ve New York'ta yayımlanacak. Friedman'a göre peygamberlerden Yeremiah ve Havarisi Baruh Ben- Neriya Kutsal Kitabın ilk beş bölümünü kaleme almışlardı. İsrailli uzmanlar önerinin üzerinde düşünüyorlar." [3]
Hz. Musa (A.S.)'a gönderilen Tevrat, din adamları olan hahamlar sınıfı içindeki bazı kötü niyetli kimseler tarafından tahrif edilerek gerçek mahiyetini yitirmiştir. Dahası, muhtelif devirlerde yapılan ekleme ve tefsirlerle Yahudi hayatının rehberi olan Tevrat’ta Haham sınıfının dokunulmazlığı ve her türlü kararın ve hakkın Hahamlar tarafından verilebileceği, Hahama karşı gelmenin cezasının ölüm olduğu ilan edilmiştir. Bütün Yahudileri hahamların yönetimine itirazsız uymaya mecbur eden muharref Tevrat bölümleri şunlardır:

TESNİYE
BAB: 22 / 5
S: 198 Levi oğulları, kahinler yaklaşacaklar; çünkü Allahın Rab kendisine hizmet etmek için, ve Rabbin ismiyle mübarek kılmak için onları seçti; ve her davada ve her döğüşte onların sözüne göre olacaktır .

HAHAMA KÜSTAH DAVRANAN ÖLDÜRÜLECEK

TESNİYE
BAB: 17 / 12
S: 194 Ve her kim, Allahın Rabbe hizmet etmek üzere orada duran kâhini yahut hâkimi dinlemeyerek küstahlıkla davranırsa, o adam ölecektir...

TESNİYE
BAB: 17 / 18
S: 194 Ona emrettiğin her şeyde kim senin emrine isyan eder, ve senin sözlerini dinlemezse öldürülecektir.

TESNİYE
BAB: 18 / 3,4,5
S: 195 Ve kavimden gerek sığır, gerek koyun kurban edenlerden, kahinleri hakkı su olacaktır: 'Kâhine kol ve iki çene ve iskemle verilecektir. Kendi buğdayının, yeni şarabının ve zeytin yağının turfandasını ve koyunlarının yapağısının ilkini ona vereceksin. Çünkü kendisi ve oğulları daima Rabbin ismile hizmet etmek üzere dursunlar diye Allahın Rab bütün siptlarından onu seçti.

SAYILAR
BAB: 5 / 8-10
S.137 Kefaret koçundan Ayrıca Rabbe ödenen suç karşılığında hahamın olacak. Ve İsrailoğullarının kahine (Hahama) takdim ettikleri bütün mukaddes şeylerin her kaldırma takdimesi hahamın olacaktır. Ve herkesin takdis ettiği şeyler hahamın olacaktır.

I. SAMUEL
BAB: 2 / 13-16
S: 273 Ve hahamların kavimle olan âdeti şu idi: Bir kimse kurban arzettiği zaman, et haşlanırken hahamın hizmetçisi üç dişli çatalla gelirdi; Ve leğene, yahut kazana, laput tencereye daldırırdı; çatalın çıkardığı her şeyi Haham onunla alırdı. Oraya gelen bütün İsraillilere Silo'da böyle yaparlardı. İç yağını yakmazdan evvel de hahamın hizmetçisi gelirdi, ve kurban eden adama derdi: Kahine kızartmalık et ver, çünkü senden haşlanmış et değil ancak çiğ alacaktır. Ve ona derdi, şimdi bana vereceksin; ve eğer vermezsen zorla alırım.

Oysa, herkes Allah katında aynı sorumluluğa sahiptir ve her samimi dindar, çok bilgili bir din adamı da olsa, bir diğer insanı hatalarından dolayı uyarabilir. Din konusunda bilgili olan bir insan yanılmaz ve hata yapmaz diye bir kural yoktur. Bunun aksi yönünde bir din anlayışının gelişmesi, "ruhban" sınıfının doğmasına neden olur ki, İslam'da yeri olmayan bu yapı, Yahudilik ve Hıristiyanlığın dejenerasyonunda önemli rol oynamıştır.


Tevrat'ta Allah İnancı

Tevrat tahrif edilirken, bu ilahi kitaptaki bazı imani gerçekler de bozulmaya uğramıştır. Gerçekte Yahudilikte yeri olmayan, asıl olarak putperest kavimlerin kültürlerinde yer alan bazı batıl inanışlar, bu yolla sonradan Yahudiliğe girmiştir. Bu nedenle elimizdeki Tevrat, Allah hakkında bir takım batıl inançlar içermektedir. Allah'ı (haşa) bir insan gibi zaaflara sahip gibi gösteren bazı muharref Tevrat pasajları şöyledir:

ÇIKIŞ
BAB: 31 / 17
S: 87 "0, İsrail oğulları ile benim aramda ebediyen bir alamettir; çünkü Rab gökleri ve yeri altı günde yarattı ve yedinci günde rahat etti ve dinlendi.

TEKVİN
BAB: 6 / 5-7
S.5 Ve Rab gördü ki, yeryüzünde adamın kötülüğü çoktu ve her gün yüreğinin düşünceleri ve kuruntuları ancak kötü idi. Ve Rab yeryüzünde adamı yaptığına nadim oldu, ve yüreğinde acı duydu. Ve Rab dedi; Yarattığım adamı, ve hayvanları, sürünenleri, ve göklerin kuşlarını toprağın yüzü üzerinden sileceğim; çünkü onları yaptığıma nadim oldum.

TEKVİN
BAB: 33 / 24-30
S: 33 Ve Yakub yalnız başına kaldı; ve seher sökünceye kadar, bir adam onunla güreşti. Ve onu yenmediğini görünce, uyluğunun başına dokundu, ve onunla güreşirken Yakub'un uyluk başı incindi. Ve dedi: Bırak gideyim, çünkü seher vakti oluyor, Ve dedi: Beni mübarek kılmadıkça seni bırakmam. Ve ona dedi: Adın nedir? Ve o dedi: Yakub. Ve dedi: artık sana Yakub değil ancak İsrail denilecek; çünkü Allah ile insanlarla uğraşıp yendin. Ve Yakub sorup dedi: Rica ederim, adını bildir. Ve dedi: Adımı niçin soruyorsun? Ve orada onu mübarek kıldı. Ve Yakub o yerin adını Peniel koydu; çünkü Allahı yüz yüze gördüm, ve canım sağ kaldı, dedi.

HOSEA
BAB: 12 / 2-4
S.862 Rabbin Yahuda ile de davası var, ve Yakub'u kendi yollarına göre cezalandıracak, ona işlerinde göre ödeyecek. Rahimde kardeşini topuğundan tuttu; ve erkeklik çağında Allah ile güreşti; "ve melekle güreşip yendi.

HOSEA
BAB: 2 / 16-20
S.857 Ve seni ebediyen kendime nişanlayacağım; evet, seni doğrulukla ve hakla, ve inayetle ve rahmetlerle kendime nişanlayacağım. Ve seni sadakatle kendime nişanlayacağım, ve Rabbi tanıyacaksın.

İŞAYA
BAB: 54 / 3
S: 714 Çünkü kocan seni Yaratandır; onun ismi orduların Rabbidir; ve seni fidye ile kurtaran İsrail’in Kudüsüdür.

İŞAYA
BAB: 22 / 4-5
S.698 Bundan ötürü ben dedim: Gözünüzü benden çevirin, acı acı ağlayayım; kavmim kızının soyulmasından ötürü beni teselliye çalışmayın.

MALAKI
BAB: 3 / 8
S: 698 İnsan Allahı soyar mı? Siz ise beni soymaktasınız.

II.SAMUEL
BAB: 22 / 8-9
S.330 0 öfkelendi. Burnundan duman yükseldi. Ağzından ateş yiyip bitirdi.

TEKVİN
BAB: 3 / 8
S.3 Ve günün serinliğinde bahçede gezmekte olan Rab Allah’ın sesini işittiler.

ÇIKIŞ
BAB: 24 / 9-11
S.78 Ve Musa ile Harun. Nadab ve Abihu ve İsrailin ihtiyarlarından 70 kişi çıktılar ve İsraillin Allahını gördüler. Ve İsrail oğullarının asilzadelerine dokunmadı ve Allahı gördüler ve yiyip içtiler.

ÇIKIŞ
BAB: 32 / 11-12-14
S.87 Ve Musa Allahı RABBE yalvarıp dedi: Ya RAB, Mısır diyarından büyük kuvvetle, ve kudretli elle çıkardığın kavmine karşı, niçin öfken alevleniyor? Mısırlılar: onları kötülük için, dağlarda öldürmek için ve onları yeryüzünden yok etmek için çıkardı, diye niçin söylesinler? Kızgın öfkenden dön, ve kavmine karşı bu kötülüğe nadim ol. Ve RAB kavmine edeceğini söylediği kötülüğe nadim oldu.

Siyonizmin Talmud'daki Kökenleri

19. yüzyılda doğan bir ideoloji olan Siyonizmin kökenleri, daha eski çağlara uzanmaktadır. Tevrat'ın vahyinden sonraki dönemlerde, zamanla Yahudi toplumu içinde, diğer milletlere karşı ırkçı bir husumetle ve kibirle bakan bir akım gelişmiştir. İlahi bir din olan Yahudiliği faşizan bir ideoloji haline getirmek isteyen bu akımın etkisi, özellikle Talmud olarak adlandırılan kitaplar serisinde görülür.
Talmud hakkında en detaylı araştırmaları yapan isimlerden biri, İsrail'in en ünlü entelektüellerinden biri olan İsrael Shahak'tır. Talmud'daki ırkçı yaklaşımlar, Shahak'ın Jewish History, Jewish Religion: The Weight of Three Thousand Years (Yahudi Dini, Yahudi Tarihi: Üç Bin Yılın Ağırlığı) adlı kitabının temel temasını oluşturur. 1933'te Polonya'da doğmuş, II. Dünya Savaşı yıllarında Nazilerin kurduğu Belsen toplama kampında kalmış, 1945'te ise İsrail'e yerleşerek önce orduda sonra da kimya mühendisi olarak Kudüs İbrani Üniversitesi'nde çalışmış olan Profesör Shahak, "Halakha"yı incelemektedir.
Halakha, hahamların "bir Yahudi nasıl yaşamalı" sorusunun cevabını en ayrıntılı biçimde vermek için hazırladıkları ve asırlar boyu yeni eklenmelerle genişlemiş yazılı bir dini kaynaktır. Klasik Yahudiliğe göre, bir Yahudi günlük hayatını nasıl geçirmesi gerektiğini öğrenmek için Tevrat'a ya da Eski Ahit'in öteki kitaplarına bakmamalıdır. Bunlar, sıradan insanlar tarafından anlaşılamazlar çünkü. Bunların anlamını sadece hahamlar kavrar ve Yahudi toplumu da dini onlardan öğrenir. Halakha, hahamların Yahudi toplumuna verdiği bu eğitimin toplandığı kaynaktır. Halakha'nın en önemli kaynağı ise, başta belirttiğimiz, "Talmud" adı verilen çok ciltli bir kitaptır.
Talmud'u incelediğinizde, Öncelikle, diğer iki ilahi dine karşı son derece saldırgan bir tutum göze çarpar. Talmud'a göre, Yahudiler ellerine geçen İncil'leri, eğer şartlar uygunsa, yakmakla yükümlüdürler. Talmud'un Yahudi- olmayanlar hakkında verdiği diğer bazı ilginç hükümler şöyledir:

• Bir Yahudi bir mezarlığın yanından geçerken, eğer o yer bir Yahudi mezarlığı ise orada yatanları takdis eden kısa bir dua okumalı, ancak mezarlık Yahudi olmayanlara ait ise orada yatanların annelerine lanet etmelidir. [4] Talmud kaynaklı bir başka geleneğe göre de, dindar bir Yahudi, bir kilise ya da Hz. İsa tasviri gördüğünde üç kere yere tükürmekle yükümlüdür. [5]

Talmud yazarlarının en büyüklerinden olan Maimonides, bir Yahudi olmayanın hayatının kurtarılması konusunda da önemli hükümler vermiştir. Bu hükümlerin biri şöyledir:

• Kendileriyle savaş halinde olmadığımız Yahudi olmayanlara gelince, ölümlerine doğrudan sebebiyet vermek yanlıştır, fakat eğer ölüm anındaysalar onların hayatlarını kurtarmak yasaklanmıştır. Örneğin bir Yahudi olmayanın denize düştüğü görülürse, boğulmaktan kurtarılmamalıdır. [6]

Maimonides'e göre, bir Yahudi doktorun bir Yahudi olmayanı iyileştirmesi de, karşılığında para kazanılsa dahi, yasaktır. Ancak burada dikkat edilmesi gereken bir noktaya değinir: Eğer Yahudi bir doktorun bir Yahudi olmayanı iyileştirmekten kaçınması, Yahudilere karşı toplumsal bir tepki gelişmesine neden olacaksa, o halde yasak ortadan kalkar ve hastanın iyileştirilmesi gerekir. [7]

Talmud'un en büyük yazarlarından biri olan Maimonides'in ırkçı fikirleri de oldukça ilginçtir. Bir yerde Türk milletine de dil uzatarak şöyle yazar:

• Türklerin bir kısmı ve kuzeydeki göçebeler ve zenciler ve güneydeki göçebeler ve bizim coğrafyamızda yaşayıp da onlara benzeyenler; bunların tabiatı daha çok düşük sesli bazı hayvanların tabiatına benzer. Benim düşünceme göre, bunlar insan seviyesinde değildirler. Seviyeleri bir insan ile bir maymunun seviyeleri arasında bir yerdedir. Çünkü görünüşleri maymundan daha çok insana benzemektedir. [8]

Talmud'un cinsel suçlar (zina) hakkında verdiği hükümler de ilginçtir.

• Eğer bir Yahudi erkek bir Yahudi kadınla evlilik dışı bir cinsel ilişkiye girerse, her ikisinin de öldürülmesi gerekir. Oysa eğer kadın bir Yahudi- olmayan ise, bu kez erkek sadece dayak yer; kadın ise yine ölüm cezasına çarptırılır. Aynı hüküm, Yahudi bir erkeğin Yahudi-olmayan bir kadına tecavüz etmesi durumunda da geçerlidir. Bunun arkasında yatan mantık ise, Yahudi- olmayan kadının her durumda "baştan çıkarıcı" sayılmasıdır. Kadın, "bir Yahudiyi günaha sokmuş" olduğu için ne olursa olsun birinci dereceden suçlu sayılmaktadır. [9] Nitekim Maimonides, Yahudi-olmayan tüm kadınlar için "N.Sh.G.Z." kısaltmasını kullanır. Bunlar, İbranicedeki "niddah, shifhah, goyah, zonah" kelimelerinin baş harfleridir. Kelimelerin anlamı ise şudur: "Kirli , köle, Yahudi-olmayan, fahişe". [10]

Yahudiler ile Yahudi-olmayanlar arasındaki mal-mülk ilişkileri hakkında da Talmud'un önemli hükümleri vardır:

• Eğer bir Yahudi kayıp bir eşya bulur da onun sahibinin bir Yahudi olduğunu fark ederse bunu sahibine geri vermekle yükümlüdür. Fakat eğer malı yitiren kişi bir Yahudi-olmayan ise, malın ona geri verilmemesi emredilir. Bir Yahudi-olmayana hediye vermek ise kesin biçimde yasaklanmıştır. (Ancak hahamlar, bir sonraki aşamada Yahudileri maddi kar getirebilecek hediyelere -bir başka deyişle rüşvetlere- izin verirler.) Alış veriş sırasında Yahudi-olmayanlara hile yapmak ise, eğer "dolaylı" yoldan olursa, meşru sayılır. Örneğin bir Yahudi, karşısındaki müşterinin kendisine yanlışlıkla fazla para verdiğini fark ederse, "senin yaptığın hesaba güvendim, benim saymama gerek yok" demelidir. Böylece eğer karşı taraf durumu sonradan fark ederse, suçlu duruma düşmez. [11]

Bu saydıklarımız, Talmud'un Yahudi-olmayanlara yönelik düşmanca hükümlerine yalnızca bir kaç örnektir. Yahudi geleneğinin bu geleneksel "şeriat kitabı" araştırıldığında, buna benzer daha pek çok hükme rastlamak mümkündür.

TALMUD UYARINCA TEVRAT’IN ÇARPITILMASI

Söz konusu "Yahudi ideolojisi", Tevrat'ın ve Eski Ahit'in diğer kitaplarının hükümlerini de kendi düşüncesine göre yorumlamakta ve çarpıtmaktadır. Örneğin Hz. Musa'ya verilen "On Emir"den sekizincisi olan "Çalmayacaksın" (Çıkış, 20:15) hükmü, "bir Yahudiyi çalmamak" (yani kaçırmamak ya da rehin almamak) konusunda konulmuş bir yasak olarak açıklanır. Hükmün mal değil de insan "çalmak" şeklinde yorumlanmasının nedeni, "On Emir"in yalnızca ölümcül suçları içerdiğine dair Talmud yazarlarınca yapılmış bir kabuldür. Öte yandan, Yahudi- olmayanların rehin alınması zaten Talmud tarafından izin verilen bir eylemdir. [12]
"Kardeşini kendin gibi seveceksin" (Levililer, 19:11) hükmünün yorumlanması da aynı şekildedir; "kardeşler" yalnızca Yahudilerdir. Nitekim bir Yahudi genel olarak Talmud tarafından bir Yahudi-olmayanın hayatını kurtarmaktan alıkonur, açıklaması da şöyle yapılır; "çünkü o senin kardeşin değildir". [13]
Sanhedrin'in en güçlü çağı olan Nasi Yuda (M.S.125-217) döneminde, Filistin'in Galilea kentinde Yahudi toplumunun gelenekleri, görenekleri, inançları, Kutsal Kitapta bunlarla ilgili sözler yeniden gözden geçirildi.
Nasi Yuda (Rabbi Yuda da denir), Eski Ahid'de yönetimle ilgili bütün buyrukları, hükümleri seçip bir araya topladı, onlara kendi çağında söylenen, İbrani geleneklerine, göreneklerine dayandığı için kutsal nitelik taşıdığına inanılan özdeyişleri de ekledi... Misna (öğreti) adı verilen bu derleme, bir yasa (Yahudi yasası ) niteliği taşıyordu.
Bu derlemede bulunan yazılar iki ana bölüme ayrılır: Biri Eski Ahid'de geçen yasa ya da buyruk niteliği taşıyan; ikincisi ise Kutsal Kitaba girmemiş, ancak Yahudi toplumunun geleneklerine, göreneklerine göre biçimlenmiş, genel geçerlilik kazanmış alışkanlıklar.
"Misna"nın okullarda, bir öğrenim kitabı olarak okutulmaya başlaması sonucu geniş bir yorumculuk doğdu. Onca bulunan eski çağlardan, Kutsal Kitaptan alınma sözler, çağın anlayışına göre açıklanıp yorumlandı. Bu nedenle kitap gün geçtikçe büyüdü. Daha sonraki dönemlerde Misna'ya yeni yeni eklemeler yapıldı.

Misna'nın bölümleri şöyledir:
Zeraim (tohum): Kutsal Kitapta geçen yoksullarla, kahinlerle, Evililerin tarım ürünlerinden alacakları haklarla ilgili yargılar, buyruklar bu bölümde toplanır. Bu bölüm, Kutsal Kitabın tarım işleriyle ilgili bölümüdür.
Moei (belirli zaman kesimleri): Kutsal sayılan günlerle ilgili yargılar, buyruklar, Kutsal Kitabın (Eski Ahid) dışında kalan gelenekler,görenekler (kutsal olaylarla ilgili olanlar), bu bölümde toplanır. Bunlar da bayram günleri, Şabbat, oruçlar, Yahudi takvimini oluşturan hükümlerdir.
Nahsim (kadınlar): Kadın-erkek ilişkileri, evlenme, boşanma, eşlerin birbirlerine karşı tutumları da bu bölümün içinde sıralanır.
Nezikin (zarar): Yahudiler arasında geçen olaylar sonucu ortaya çıkan hukuksal durumları çözümlemeye yarayan hükümler (ödetme, ceza, zararın giderilmesi, borç işlemleri gibi) bu bölümde yer alır.
Kadosin (Kutsal işler): Kâhinlerin görevleri, tapınaklarla ilgili ödevler, işler, kurbanlar bu bölümün kapsamına girer. Taharoth (arınma - temizlik). Dinle ilgili bütün arınma (temizlenme) işlemleri, din bakımından "murdar" sayılan durumlar, nesneler, tapınmalarla ilgili temizlikler bu bölümde söz konusu edilir.

Rabbi Yuda'nın düzenlediği, Kutsal Kitaba dayalı Misna, kısa bir süre içinde bir yandan Filistin'de, bir yandan Babil'de geniş bir ilgi topladı, okullarda okutulan tek kaynak kitap oldu. Gerek Filistin'de, gerekse Babil'de okutulan Misna'ya, zaman zaman geniş yorumlar, açıklamalar eklendi. Böylece öz bakımından bir, açıklamalar, yorumlar yönünden ayrıntılı iki büyük kitap ortaya çıktı. Birine Babil Talmud’u, ötekine Filistin Talmud’u denir.

BABIL TALMUDU: Bu Talmud’un vücuda gelmesinde başlıca etken Amil Abba Acerha denilen şahıs olmuştur. Bu kitabın dikkat çekici tarafı cümleler arasına sıkıştırılan birçok noktalar ve virgüllerdir ki, Talmud'u tetkik eden insanların zihinlerini alt üst eder. Bütün esrarlar bu noktalar ve virgüllerde gizlidir. Bu eserleri tetkik eden gayri Yahudi ilim adamları kitapta kasten yapılan imlâ ve cümle hatalarının birkaç türlü mâna ifade ettiğini ve bir maksat takip ettiğini keşfetmişlerdir.
"Çalışma, araştırma" anlamlarına gelen Talmud'un içerdiği konular, tarih, bakımından, M.Ö. III. yy.dan başlayıp M.S. V. yy. kadar sürer. Bundan sonra Talmud'a bir ekleme, bir açıklama yapılmamış Talmud, İbrani dilinde "töre, türe" anlamına gelen "tora" ("Tevrat" sözünün kökü de budur) değişmez bir yasa olarak kalmıştır. Talmud iki ana bölümden oluşur. Biri Rabbi Yuda elinden çıkan "Misna", öteki de "Gamera" (araştırma) adını taşır. Aşağıda Talmud öğretilerinden bazılarını görmekteyiz:

Yoreh deah
232 -14 Hagag Para işlerinde "Yalan yere yemin" etmeye müsaade edilmiştir.
Hoem Hamispat
156-5 Hagag
"Yahudi olmayanın malı, mülkü sahipsiz sayılır. Ona herkesten önce el koyan Yahudi, sahibi olur."

Hosem Hamispat
183-7 Hagag "Bir Yahudi, bir Yahudi olmayanla bir iş yaparsa ve bir başka Yahudi, Yahudi olmayanı aldatmak, ölçüyü bozmak, malın ağırlığını veya sayısı azaltmak hususlarında yardım ederse, ikinci Yahudinin birinciye para karşılığında veya parasız yardım ettiği nazari itibara alınmadan, elde edilen kârı iki Yahudi aralarında paylaşılacaklardır."

Hosem Hamispat
266-1 "Yahudi olmayan birinin kaybettiği şeyi bulan bir Yahudi ise onu almaya haklıdır."

Hosem Hamispat
283 "Bir Yahudi bir Yahudi olmayana borçlu ise ve mal sahibi ölmüşse ve borçta hiçbir Yahudinin bilgisi yoksa, o zaman Yahudi ölen mal sahibinin varislerine bir şey ödemeğe mecbur değildir."

Hosem Hamispat
348-2 "Bir Yahudi olmayanın hatasından yararlanmak Yahudiye caizdir. Mesela hesapta bir hata yapılmışsa veya onun unuttuğu bir ikrazın geri verilmesi söz konusu ise, Yahudi bunun farkına varmadığı cihetle "adına" karşı saygısız davranmış sayılmaz."

Hosem Hamispat
369 "Yahudi hiçbir Yahudi gümrük mültezimini asla aldatmamalıdır. Ama Yahudi olmayan bir gümrük mültezimini ve hatta bir kralı bile aldatabilir. Memlekette cari olan kanunlar bunu yasaklamış olsa bile! Bir Yahudi gümrük memuru ve bir Yahudi gümrük borçlusu, sebep olacakları ziyanın Yahudi olmayan devlet veznesine yatırılması gibi bir tehlikenin mevcut olmadığı hallerde, Yahudi olmayan memleket kanunlarını hiçe sayabilir."

"Günah işlemeye müsaade vardır, yeter ki gizli olarak işlensin."
"Yahudi maksat ve gayeleri uğruna işlenen bütün günahlar gizli olmak şartıyla mübahtır."
"Yalnız Yahudi olanlara insan gözüyle bakılır. Yahudilerden gerisi sadece birer hayvandır."
"Allah dünyanın bütün servetini yalnız Yahudilere tahsis etmiştir. Bütün dünya serveti onlarındır."
"Bir şey çalmayınız, hırsızlık etmeyiniz, hakkındaki emir sadece Yahudilere karşıdır. Diğer milletlerin can ve malları helâldir."
"Yahudi şeriatı erkeklere zinayı haram kılmıştır. Fakat bu yalnız Yahudi kadınları içindir. Yahudi olmayanların ırzı namusu helaldir."
"Siz, Yahudi olmayanlardan birini öldürmek suçu ile mahkemelerde bunu yeminle açıkça inkar edebilirsiniz.
Çünkü öldürülen bir hayvandır."
"İnsan, Allah korkusunda hilebazca hareket etmelidir."
"Her hususta aldatmaya cevaz vardır. Fakat, hilenin anlaşılmaması için ustaca hareket etmek de şarttır. Bilhassa insan borçlu olunca onu ödemek için hile yapabilir.
"Bir Yahudi, hırsızlık mevzu bahis olunca, yalan yere yemin edebilir. Bir vücut cezası mevzuu bahis olunca da yalan yere yemin etmesine cevaz vardır, ki bunu Allah adını söyleyerek yapabilir."
"Yahudi kendinden olmayanın malını çalmak ve işini elinden almakla iyi bir şey yapmış sayılır."
"Bayram günlerinde Yahudi yiyeceğini hazırlarken, çorbasına köpeğin yiyebileceği bir şeyi katabilir. Ama Hıristiyanın yiyebileceği bir şeyi katması men edilmiştir."
"Bayramında Yahudi olmayan birine hediye vermek yasaktır. Yalnız, Yahudi olmayan Allah'a inanmadığını veya serbest düşünceli olduğu takdirde iş değişir."
“Bununla beraber, Yahudi olmayan birine sadaka verilebilir ve hastaları ziyaret edilebilir, bu da sadece, onların Yahudileri kendilerinin iyi dostu sanmaları gerektiği zaman yapılır."
"Bir insana, Yahudi olmayan bir insana, ancak ona dost görünmek ve çatışmalardan kaçınmak için selam verilir."
“Yahudi olmayana hoş görünmek gerektiği zaman, Yahudi mürai olmalıdır ve ona Seni seviyorum demesi kendisine ancak şeref verir."
"Talmud okuyan aldatıcı olur."
"Abira'nin Oğlu Haham Eliezer diyor ki: Bu dünyada bütün musibetler Yahudilerden gelir."
" Baraton'da deniliyor ki: Yahudi olmayanların tohumu hayvan tohumudur. Yahudi olmayanların çocukları, Yahudi asıllı aptallardan daha kötüdür. Yahudi olmayanların arasındaki evlenmeler damızlık aygırlarla kısrakların çiftleşmesinden farksızdır."
"Yahudi olmayanın mülkiyeti terkedilmiş bir nesneye benzer: Onun asıl sahibi ilk el koyacak olan yahudidir."
"Yahudi olmayanın kanını akıtmak, Allah’a kurban sunmaktır."
"Bir Yahudi, sulh halinde bulunduğu bir Yahudi olmayanı bizzat öldürmek zorunda değildir. Bununla beraber, Yahudi olmayan birini ölümden kurtarması yasaktır. Yahudi olmayan suya düşmüş ve kurtarılması için bütün servetini de teklif etmiş olsa, şiddetli yasak değişmez. Parası ile de olsa bir Yahudi doktor bir hıristiyanı iyileştirmez. Fakat, böyle bir şeyin anlaşılıp kine sebep olabilmesi ihtimalı belirince mesele değişir. Yahudilere karşı kin uyandırmanın önüne geçilmelidir."
"Bir Yahudi doktorun bir ilâcın iyileştirici veya öldürücü olduğunu anlamak için Yahudi olmayan biri üzerinde deneme yapmasına cevaz vardır. Bu gibi bir halde bir Yahudi çıkıp da. İlaçtan ölen Yahudi olmayanı kurtarmak istediği taktirde, bir yahudinin onu öldürmesine cevaz vardır. Çünkü ilâç denenmesinden ölmek üzere olan Yahudi olmayanı kurtarmak yasak edilmiştir."
"Haham Maimonides söyle diyor: İsrail’deki hainleri, İsa ve ona inanan gibilerini öldürüp çukurlara atmak doğru şeydir."
"Mesih'in gelişinden önce Hıristiyan dinsizliği bütün dünyaya yayılacak ve böylece insanlar köpekten farksız halde düşeceklerdir."
Talmud bölüm : Hoşem ha-mişpat Yoreh deah

Talmud'da Mesih'in zuhur edeceği zamana dair bir çok kehanet de yer alır:

"Bu Mesih Yahudi olmayanları harp arabasının tekerlekleri altında çiğneyecektir. Büyük bir harp olacak ve bunda insanların üçte ikisi ölecektir. Galip Yahudiler yedi yıl boyunca mağluplarının silahlarını yakacaklardır. Mağlûplar Yahudilere boyun eğip onlara büyük hediye vereceklerdir. Fakat kral Mesih Hıristiyanları kabul etmeyecek ve onlar tamamıyla ortadan kalkacaklardır. Bütün milletlerin hazineleri Yahudilerin ellerine geçecek. Böylece zenginlikleri ölçüsüz bir hale gelecektir.”

"Yahudiler Talmud'un emirlerine harfi harfine uydukları taktirde Yahudi olmayan işçi olmak zorunda kalırlar ve birbirlerini yerler."

Haham Eliezer diyor ki: "Ziraattan daha sefil bir iş yoktur." Haham ilave ediyor "Bir yahudinin ticaret yapmak için yüz lirası varsa, her gün et yiyip şarap içebilir sarayda oturabilir. Ama ziraata bin lira da koysa, sebze
yiyecek, bir kulübede oturacak ve toprak üstünde uyuyacaktır.

"Dünya alışverişsiz olamaz: Yahudisiz olamaz. Hele Yahudisiz devam edemez."
"Yahudiler Filistin'e geldikleri zaman Efendimiz Allah, düşmanlarını korkutmak için bir vasıta bahsetti: Dayanılmayacak kadar pis kokuyorlardı."
"Yahudiler ya üzerlerine basılıp yürünecek kadar küçük, yahut yıldızlara değecek kadar büyüktürler. Orta büyüklük yoktur."
"Prensiplerimizi kaidelerimizi bizden olmayan birine haber vermek, bütün Yahudileri katledilmeleri için ihbar etmekle müsavidir. Bizden olmayanlar kendi haklarında yapılmasını öğrettiğimiz şeyleri haber alınca, bizi sürmekten geri kalmayacaklardır."
Talmud bölüm : Hoşem ha-mişpat Yoreh deah

Bu kaideler iki bin yıl boyunca, bir Hahamlar kalabalığı tarafından Yahudilerin eğitilmesinde kullanılmıştır. Yahudi olmayanlar için inanılması bile güç olan Talmud'un bu içeriğinin doğruluğunu bugünkü İsrail'in Devlet Politikaları ve Yahudi olmayanlara uyguladığı zulüm yeteri kadar doğrulamaktadır.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
YAHUDİLİK Siyonizm ve Üstün Irk Fikri
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» YAHUDİLİK
» Masonluk Ve Yahudilik İlişkisi
» Bunu görebilen üstün zekalı
» Cinler İnsanlardan Üstün Yada Güçlü mü?
» Kuran Ahlakının Kişiye Kazandırdığı Üstün Özellikler

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
iSLAMi GiZLi iLiMLER SiTESi :: 

Reddiye Kitabı Ve İslama Davet ( Nasıl Müslüman Olurum )

 :: İnsanları İmanlar 'ından Ederek, Dünyayı zulme ve Kötülüğe Boğan hırıstiyan ve yahudi kökenli akım ve görüşlere Reddiye :: yahova şahitliği Ve Reddiyesi
-
Buraya geçin: