iSLAMi GiZLi iLiMLER SiTESi
Vakit Namazınızı Kıldınızmı?

Hoş Geldiniz Forumdaki Konulardan Tam Anlamıyla Faydanalabilmek İçin Giriş Yapınız Uye Degılsenız 1 Dakıkanızı Ayırarak Kayıt Olunuz---ByNoKta

iSLAMi GiZLi iLiMLER SiTESi

CİNLERE, ŞEYTANLARA, İFRİTLERE ve DİĞERLERİNE, BÜYÜYE VE SİHRE KARŞI İNSANLARIN KALESİ ( SİTEMİZDEKİ HERŞEY ÜCRETSİZ ve KARŞILIKSIZDIR )
 
AnasayfaAnasayfa  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  

Paylaş | 
 

 sitenin üyeleri neredesiniz???

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Gerçeğin Sesi
Usta Üye
Usta Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 521
Kayıt tarihi : 19/10/10

MesajKonu: sitenin üyeleri neredesiniz???   Perş. Kas. 25, 2010 9:08 pm

salemünaleyküm arkadaşlar...

evet benim sitememim bu sitede üye olan ama bazı durumlarda hiçbirşeye bulaşmayıp sanki
reyting rekoru kıran bir olayı izlermiş gibi takip eden arkadaşlara...


kimse kusura bakmasın....

yardım istediğimiz zaman başlıklar açıp aman ulvi hocam demeyi yardım dilemeyi bilen arkadaşlara...

hani ettiğiniz yeminler ???

vicdanen rahatsanız bu yazıya gülüp geçin zaten kalben desteğiniz yoktur ....

aa biri küfretmiş , aman altına kim ne yazmış, du bakam şimdi ne olacak, ay belki ulvi hoca chate gelirde derdimi anlatırım... peh peh peh..


yok öle yağma kardeşler...

iyi günde kötü günde her ne oluyorsa yüreklice elaman dilediğiniz insanların arkasında olun...

kimse size gidipde küfredin demiyor yanlış anlamayın...

ki ULVİ HOCAMIZ o kadar alçakgönüllü ve mütevazi bir insan ki....
kalkıp da kimseye bişey demez ....
gerekenler biz bilmeden yapılır zaten;)

hergün dertlerimiz ve feraha ermemiz için bize dualar okunuyor ALLAHA bizim için vesile olunuyor...

neredesiniz ey kardeşler....

bu tür saldırı yada karalamalara karşılık siteye daha çok sarılmanız, konulara daha çok yorumlar yapmanız ve aktif olmanız gerekli...

yazım için hakkınızı helal edin kırdıysam eğer sizleri affola....











Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ilim hoca
Yeni Üye

Yeni Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 58
Kayıt tarihi : 12/10/10

MesajKonu: Geri: sitenin üyeleri neredesiniz???   Perş. Kas. 25, 2010 9:12 pm

saldırıyı ben haber verdim burdayım....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://ilimhoca.tr.gg/
ilim hoca
Yeni Üye

Yeni Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 58
Kayıt tarihi : 12/10/10

MesajKonu: Geri: sitenin üyeleri neredesiniz???   Perş. Kas. 25, 2010 9:12 pm

nerdesiniz kardeşler...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://ilimhoca.tr.gg/
Gerçeğin Sesi
Usta Üye
Usta Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 521
Kayıt tarihi : 19/10/10

MesajKonu: Geri: sitenin üyeleri neredesiniz???   Perş. Kas. 25, 2010 9:14 pm

efsuncuhoca demiş ki:
saldırıyı ben haber verdim burdayım....

sözüm sana değil kardeşim...çok iyi biliyorsun.... ALLAH senden razı olsun...

aman hocam canım hocam diye ağlayıp el aman dileyenlere...

burada film oynamıyor...

ALLAH rızası için ALLAHA bizler adına vesile olan insanlara vefadır bu ....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ilim hoca
Yeni Üye

Yeni Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 58
Kayıt tarihi : 12/10/10

MesajKonu: Geri: sitenin üyeleri neredesiniz???   Perş. Kas. 25, 2010 9:16 pm

mehtaps demiş ki:
efsuncuhoca demiş ki:
saldırıyı ben haber verdim burdayım....

sözüm sana değil kardeşim...çok iyi biliyorsun.... ALLAH senden razı olsun...

aman hocam canım hocam diye ağlayıp el aman dileyenlere...

burada film oynamıyor...

ALLAH rızası için ALLAHA bizler adına vesile olan insanlara vefadır bu ....

Allah senden de razı olsun inşallah.yinede sakin olmaya çalış yeminini unutma Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://ilimhoca.tr.gg/
Semihbaba4125
Medaratör

Medaratör
avatar

Mesaj Sayısı : 1338
Kayıt tarihi : 31/01/10

MesajKonu: Geri: sitenin üyeleri neredesiniz???   Perş. Kas. 25, 2010 9:17 pm

olay ne saldıran mı var yine


Değiliz Herkes Gibi Sıradan.. HAMD Olsun TÜRK ve MÜSLÜMAN Yaratmış YARADAN...

UMUTLARIN TÜKENDİĞİ YERDE ALLAH(C.C.) VARDIR......Çıkar Kendini Aradan Kalır Seni Yaradan....İNŞALLAH Derse Yakaran İnşa Eder YARADAN....UMUTLARIN TÜKENDİĞİ YERDE ALLAH(C.C.) VARDIR....



ŞEYH-ül EKBER MUHYİDDÎN İBN ARABÎ [Kaddesallahu Sırrıhulaziz] İN MUBAREK KABRİ ŞERiFİ RUHLARI VE MAKAMLARINA EL FATİHA AMİN.....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ilim hoca
Yeni Üye

Yeni Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 58
Kayıt tarihi : 12/10/10

MesajKonu: Geri: sitenin üyeleri neredesiniz???   Perş. Kas. 25, 2010 9:19 pm

Semihbaba4125 demiş ki:
olay ne saldıran mı var yine

söylemek bana düşmez ama kötü şeyler oldu kardeşim...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://ilimhoca.tr.gg/
ykmz
Medaratör

Medaratör
avatar

Mesaj Sayısı : 820
Kayıt tarihi : 12/04/10

MesajKonu: Geri: sitenin üyeleri neredesiniz???   Perş. Kas. 25, 2010 9:20 pm

mehtaps demiş ki:
salemünaleyküm arkadaşlar...

evet benim sitememim bu sitede üye olan ama bazı durumlarda hiçbirşeye bulaşmayıp sanki
reyting rekoru kıran bir olayı izlermiş gibi takip eden arkadaşlara...


kimse kusura bakmasın....

yardım istediğimiz zaman başlıklar açıp aman ulvi hocam demeyi yardım dilemeyi bilen arkadaşlara...

hani ettiğiniz yeminler ???

vicdanen rahatsanız bu yazıya gülüp geçin zaten kalben desteğiniz yoktur ....

aa biri küfretmiş , aman altına kim ne yazmış, du bakam şimdi ne olacak, ay belki ulvi hoca chate gelirde derdimi anlatırım... peh peh peh..


yok öle yağma kardeşler...

iyi günde kötü günde her ne oluyorsa yüreklice elaman dilediğiniz insanların arkasında olun...

kimse size gidipde küfredin demiyor yanlış anlamayın...

ki ULVİ HOCAMIZ o kadar alçakgönüllü ve mütevazi bir insan ki....
kalkıp da kimseye bişey demez ....
gerekenler biz bilmeden yapılır zaten;)

hergün dertlerimiz ve feraha ermemiz için bize dualar okunuyor ALLAHA bizim için vesile olunuyor...

neredesiniz ey kardeşler....

bu tür saldırı yada karalamalara karşılık siteye daha çok sarılmanız, konulara daha çok yorumlar yapmanız ve aktif olmanız gerekli...

yazım için hakkınızı helal edin kırdıysam eğer sizleri affola....


Çok haklısın mehtap kardeşim tşk ederim keşke herkes senin gibi bir yüreğe sahip olabilse.. Biz kendi hakkımızı bile koruyamayız biri bağırınca susar bekleriz ne olacak diye bilmiyorlar mı ki burda hocalarımız kardeşlerimiz bizlerin yanında olduğu için bazılarının tepkisini alıyor..












Rabbin Sana Ne Darıldı..
Ne De Seni Yalnız Bıraktı..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Semihbaba4125
Medaratör

Medaratör
avatar

Mesaj Sayısı : 1338
Kayıt tarihi : 31/01/10

MesajKonu: Geri: sitenin üyeleri neredesiniz???   Perş. Kas. 25, 2010 9:23 pm

nerde oldu abla söel gidelim oraya hmn


Değiliz Herkes Gibi Sıradan.. HAMD Olsun TÜRK ve MÜSLÜMAN Yaratmış YARADAN...

UMUTLARIN TÜKENDİĞİ YERDE ALLAH(C.C.) VARDIR......Çıkar Kendini Aradan Kalır Seni Yaradan....İNŞALLAH Derse Yakaran İnşa Eder YARADAN....UMUTLARIN TÜKENDİĞİ YERDE ALLAH(C.C.) VARDIR....



ŞEYH-ül EKBER MUHYİDDÎN İBN ARABÎ [Kaddesallahu Sırrıhulaziz] İN MUBAREK KABRİ ŞERiFİ RUHLARI VE MAKAMLARINA EL FATİHA AMİN.....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ceylinaz
Normal Üye

Normal Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 121
Kayıt tarihi : 05/11/10

MesajKonu: Geri: sitenin üyeleri neredesiniz???   Perş. Kas. 25, 2010 9:28 pm

''ALLAH DOĞRULARLA BERABERDİR'' BÖYLE KİŞİLER YADA KİŞİLİKSİZLER SADECE KENDİLERİNİ REZİL ETMEKLE KALIYOR AMA DEDİĞİNİZ GİBİ BURDAYSAK EĞER İNANDIKLARIMIZI SAVUNMAK ZORUNDAYIZ.FAKAT O CESARET YOK MALESEF KARDEŞLERDE KENDİ HAKKIMIZI SAVUNMAKTAN ACİZİZ.....ALLAH HİDAYET NASİP ETSİN
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Gerçeğin Sesi
Usta Üye
Usta Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 521
Kayıt tarihi : 19/10/10

MesajKonu: Geri: sitenin üyeleri neredesiniz???   Perş. Kas. 25, 2010 9:30 pm

ykmz kardeşim...

artık insanların susmalarının sebebini başka şeylere bağlıyorm ben...

medet bekledikleri başka sitelerdeki insanlara....

ama şunu iyi anlayamamışlar ki!!!!!!

ULVİ HOCAMIZIN ilmini hiçbiri geçemez...

ALLAH rızası için bir kul senin için hergün ALLAHA vesile oluyor ve kendine zaman ayırmadan hayırlara koşuyorsa o insanın yoluna canımı koyarım ben...
buyursun gelsin bana bişi yapabileceklerse ben buradayım...,evvelALLAH sonrada ULVİ hocam var arkamda...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Semihbaba4125
Medaratör

Medaratör
avatar

Mesaj Sayısı : 1338
Kayıt tarihi : 31/01/10

MesajKonu: Geri: sitenin üyeleri neredesiniz???   Perş. Kas. 25, 2010 9:32 pm

olay nerde diyorum


Değiliz Herkes Gibi Sıradan.. HAMD Olsun TÜRK ve MÜSLÜMAN Yaratmış YARADAN...

UMUTLARIN TÜKENDİĞİ YERDE ALLAH(C.C.) VARDIR......Çıkar Kendini Aradan Kalır Seni Yaradan....İNŞALLAH Derse Yakaran İnşa Eder YARADAN....UMUTLARIN TÜKENDİĞİ YERDE ALLAH(C.C.) VARDIR....



ŞEYH-ül EKBER MUHYİDDÎN İBN ARABÎ [Kaddesallahu Sırrıhulaziz] İN MUBAREK KABRİ ŞERiFİ RUHLARI VE MAKAMLARINA EL FATİHA AMİN.....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Gerçeğin Sesi
Usta Üye
Usta Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 521
Kayıt tarihi : 19/10/10

MesajKonu: Geri: sitenin üyeleri neredesiniz???   Perş. Kas. 25, 2010 9:33 pm

Semihbaba4125 demiş ki:
olay nerde diyorum

olay yok kardeşim...
gereken yapıldı konu kapandı...

benim sitemim başka...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ykmz
Medaratör

Medaratör
avatar

Mesaj Sayısı : 820
Kayıt tarihi : 12/04/10

MesajKonu: Geri: sitenin üyeleri neredesiniz???   Perş. Kas. 25, 2010 9:37 pm

mehtaps demiş ki:
ykmz kardeşim...

artık insanların susmalarının sebebini başka şeylere bağlıyorm ben...

medet bekledikleri başka sitelerdeki insanlara....

ama şunu iyi anlayamamışlar ki!!!!!!

ULVİ HOCAMIZIN ilmini hiçbiri geçemez...

ALLAH rızası için bir kul senin için hergün ALLAHA vesile oluyor ve kendine zaman ayırmadan hayırlara koşuyorsa o insanın yoluna canımı koyarım ben...
buyursun gelsin bana bişi yapabileceklerse ben buradayım...,evvelALLAH sonrada ULVİ hocam var arkamda...

Mehtap onlarda onların akıl hocaları da çok iyi biliyorlar ulvi hocamı emin ol.. Yoksa bu kadar yaygara koparmazdı millet.. Maksat burdaki arkadaşları huzursuz etmek kaçırmak kıskanç fesat iftiracı yaratıklar.. Ulvi hocam her konuda hocalık yapıyor hem yardım ediyor hemde yanlış anlamayasın eğitiyor bizleri haksızlığa karşı koymayı birlikte hareket etmeyi birbirimizi korumayı sahip çıkmayı.. ee bu kadar güzelliği bir arada görünce insanlar hasetleniyorlar.. normaldir.. Razz


Rabbin Sana Ne Darıldı..
Ne De Seni Yalnız Bıraktı..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
gece001
Yeni Üye

Yeni Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 52
Kayıt tarihi : 09/11/10
Yaş : 43

MesajKonu: Geri: sitenin üyeleri neredesiniz???   Perş. Kas. 25, 2010 9:44 pm

Ve aleykümselam
Mehtaps kardeşim. Allah Razı olsun.Sana katılıyorum bizden önce konu açarak haykırdın bunu, sesiz kalmayacağız artık bunu herkez böyle bilsin,
Allah'a emanet ol.
selamunaleyküm


En son gece001 tarafından Perş. Kas. 25, 2010 10:41 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 2 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
hanne
Normal Üye

Normal Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 146
Kayıt tarihi : 17/04/10
Nerden : ankara

MesajKonu: Geri: sitenin üyeleri neredesiniz???   Perş. Kas. 25, 2010 9:45 pm

doğrudur biz sohbet alanındayken efsuncu hoca konuyu haber verdi.yazılan yazının silinmesi için bi kaç kişiye msj gönderdim tam zalim hocama msj atarken kendisi olaya müdahale etti.kimse benim can hocalarıma kötü sözde bulunamaz.bu tür durumlarda haberdar olduğumuz sürece biz zaten susmayız.olay çok hızlı gelişti efsuncu hoca görüp haber vermeseydi benimde haberim olmazdı.gereken cevabı zaten ben o kişiye yazmıştım.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ilim hoca
Yeni Üye

Yeni Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 58
Kayıt tarihi : 12/10/10

MesajKonu: Geri: sitenin üyeleri neredesiniz???   Perş. Kas. 25, 2010 9:54 pm

hanne demiş ki:
doğrudur biz sohbet alanındayken efsuncu hoca konuyu haber verdi.yazılan yazının silinmesi için bi kaç kişiye msj gönderdim tam zalim hocama msj atarken kendisi olaya müdahale etti.kimse benim can hocalarıma kötü sözde bulunamaz.bu tür durumlarda haberdar olduğumuz sürece biz zaten susmayız.olay çok hızlı gelişti efsuncu hoca görüp haber vermeseydi benimde haberim olmazdı.gereken cevabı zaten ben o kişiye yazmıştım.

Allah razı olsun kardeşim.ben elimden geleni yaptım.hocamı korumaya çalıştım kendimce.sizlere haber vermek en doğrusuydu o anda.
hayırlı akşamlar...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://ilimhoca.tr.gg/
ulvi
Administrator

Administrator
avatar

Mesaj Sayısı : 3306
Kayıt tarihi : 30/10/09

MesajKonu: Geri: sitenin üyeleri neredesiniz???   Perş. Kas. 25, 2010 10:18 pm

mehtaps demiş ki:
salemünaleyküm arkadaşlar...

evet benim sitememim bu sitede üye olan ama bazı durumlarda hiçbirşeye bulaşmayıp sanki
reyting rekoru kıran bir olayı izlermiş gibi takip eden arkadaşlara...


kimse kusura bakmasın....

yardım istediğimiz zaman başlıklar açıp aman ulvi hocam demeyi yardım dilemeyi bilen arkadaşlara...

hani ettiğiniz yeminler ???

vicdanen rahatsanız bu yazıya gülüp geçin zaten kalben desteğiniz yoktur ....

aa biri küfretmiş , aman altına kim ne yazmış, du bakam şimdi ne olacak, ay belki ulvi hoca chate gelirde derdimi anlatırım... peh peh peh..


yok öle yağma kardeşler...

iyi günde kötü günde her ne oluyorsa yüreklice elaman dilediğiniz insanların arkasında olun...

kimse size gidipde küfredin demiyor yanlış anlamayın...

ki ULVİ HOCAMIZ o kadar alçakgönüllü ve mütevazi bir insan ki....
kalkıp da kimseye bişey demez ....
gerekenler biz bilmeden yapılır zaten;)

hergün dertlerimiz ve feraha ermemiz için bize dualar okunuyor ALLAHA bizim için vesile olunuyor...

neredesiniz ey kardeşler....

bu tür saldırı yada karalamalara karşılık siteye daha çok sarılmanız, konulara daha çok yorumlar yapmanız ve aktif olmanız gerekli...

yazım için hakkınızı helal edin kırdıysam eğer sizleri affola....












Mehtaps kardeşim Allah Razı Olsun bir nevi duygulara tercüman olmuşsun.

Burda insanların koyun gibi güdüldüğü bilnçsiz aciz bir toplum olmaktan çıkarılmış bilinciyle hareket eden akıllı ve kendini savunabilen bir toplum oluşturmaya çalışmıştım ama olmamış

Ama ne olursa olsun bir kişide olsa bin kişide olsa bu toplum bilinçlenicek

Şimdiye kadar aciz zavallı kendini korumaktan fakir iki Allah diyenin peşinden koyun gibi gidip onla beraber münafıksa münafık, kafirse kafir, Müslüman 'sa Müslüman olan bir toplum oluşturmuşlardı

Adamlar A
İki Allah diyor peşlerinden sürüyor içlerinden çıkan bilgili insanları kendi elleriyle boğdurup insanları bilinçsiz zavallı ve muhtaç bırakıyorlardı, birde paralarını yiyerek inananlar ne salak diyorlardı

Hatta bazıları ileri giderek o paralarla misyoner evler kuruyor, insanlarımıza kendi paraları ve kendi elleriyle kendi çocuklarının ahiret ve bu dünyasının sonu olacak evler ve arganizasyonlar hazırlatıyorlardı

Bizler çıkınca çarkları bozuldu, işleri ters gitti, ondandır köpeklikleri

Aslında küfürler bize değil Müslümanım diyen bu zavallı topluma, diyorlarki o küfürlerde değimez bu zavallı acizler için değmez . Gel bize katıl kafalarını ezelim beraber

İnsanlar Şükretmeliki ben kul için Müslüman değilim Rab 'bim İçin Müslümanım


İnşaallah Yoluna Öleyim
Bin canım olsa hepsini vereyim
Ayağının Altına ben yol olayım
Tepele beni şerefe ulaşayım
Kabul Et ben zavallıyı Ya ResulaAllah

Utanırım Sen 'den isteyemem birşey
Korkum utancımdan çok, yok Sen'den Başka Gidecek bir yer
Tüm acizliğimle gelmişim Sana
Zavallıyım ben Nolur beni Yalnız Bırakma

Ya ResulAllah


En son ulvi tarafından Perş. Kas. 25, 2010 11:39 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
islam73
Medaratör

Medaratör
avatar

Mesaj Sayısı : 3832
Kayıt tarihi : 04/03/10
Nerden : Türklügün Bekcisi ve islamin Kölesi

MesajKonu: Geri: sitenin üyeleri neredesiniz???   Perş. Kas. 25, 2010 11:50 pm

caliyordum ah burda olsaydim. tek basima hallederdim o serefsizi


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beyaz lalelerin bile siyah gölgesi olur.
Ne Şerefki Müslüman Doğmuşum Elhamdulillah, Ne Şerefki Türk Olmuşum
(ULVI hocamdan)

Korkkaklikta ar ilerlemekte seref ve itibar var insan korkmakla kaderden kurtulamaz
ilim nokta idi cahiller onu cogalti.
(Haydari kerrar hocamdan )



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
katip
Normal Üye

Normal Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 244
Kayıt tarihi : 15/01/10
Yaş : 53

MesajKonu: Geri: sitenin üyeleri neredesiniz???   Cuma Kas. 26, 2010 12:01 am

Yüzünün derisi ile oturduğu yerin derisi arasında fark olmayan insanlar bunlar geldikleri yeri pisletiyorlar...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
sitenin üyeleri neredesiniz???
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
iSLAMi GiZLi iLiMLER SiTESi :: 

ByNoKTa.com Gündemi - Sitemizden Haberler

 :: ByNoKTa.com Gündemi - Sitemizden Haberler
-
Buraya geçin: