iSLAMi GiZLi iLiMLER SiTESi
Vakit Namazınızı Kıldınızmı?

Hoş Geldiniz Forumdaki Konulardan Tam Anlamıyla Faydanalabilmek İçin Giriş Yapınız Uye Degılsenız 1 Dakıkanızı Ayırarak Kayıt Olunuz---ByNoKta

iSLAMi GiZLi iLiMLER SiTESi

CİNLERE, ŞEYTANLARA, İFRİTLERE ve DİĞERLERİNE, BÜYÜYE VE SİHRE KARŞI İNSANLARIN KALESİ ( SİTEMİZDEKİ HERŞEY ÜCRETSİZ ve KARŞILIKSIZDIR )
 
AnasayfaAnasayfa  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  

Paylaş | 
 

 TESİRİ AZİM(BÜYÜK TESİR) budur

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Havas-Hoca
Usta Üye
Usta Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 577
Kayıt tarihi : 16/01/10

MesajKonu: TESİRİ AZİM(BÜYÜK TESİR) budur   Cuma Tem. 16, 2010 2:00 pm

Osmanlıca bir kitaptan aynen aktarıyorum

Matlubu tesiri kebir (büyük tesir)
Vallahi billahi diyor yazar

Bu ki meşgul olan kimse eğer gölde uçan kuşları dahi murad etse muti’ ola
Kenidine bend edip tefriki(ayrılığı) mümkün olmaz.
Tekrar tekrar vakia tecrübe olunmuştur (olay denenmiştir)

Usulü şu şekildir
Gusül edip pak ve halvet (temiz ve boş) bir yerde 2 rekat namaz kıl
Ondan sonra 500 kere bu duayı okuya
La ilahe illallahur rauf

Sonra 9 kere kafirun suresi okuya ve dilediği kimsenin tesirini dileye
Muradı hasıl ola.

Bu formülü iznim olmadan diğer sitelere alıntı yapanalara hakkım helal değildir
Şeriata uygun niyetle yapacak olan herkeze helaldir..
vesselam


En son HAVVASUL_ESRAR tarafından C.tesi Ağus. 07, 2010 1:16 am tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
sahra
Seçkin Üye
Seçkin Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 903
Kayıt tarihi : 26/05/10
Yaş : 38
Nerden : KAYSERİ

MesajKonu: Geri: TESİRİ AZİM(BÜYÜK TESİR) budur   Cuma Ağus. 06, 2010 11:54 am

güncel
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
maviay
Normal Üye

Normal Üye


Mesaj Sayısı : 202
Kayıt tarihi : 19/07/10

MesajKonu: Geri: TESİRİ AZİM(BÜYÜK TESİR) budur   Cuma Ağus. 06, 2010 2:18 pm

paylaşımınız için tşk,ancak merakım var bu tesirini istediğimiz kişi ile daha önceden bir tanışıklığımız olacakmı yok sadece resmini gördüğümüz kişi için bnu uyguayabilirmiyiz çok merak ettim.denemke istiyorum.sağolun.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
deniz78
Yeni Üye

Yeni Üye


Mesaj Sayısı : 39
Kayıt tarihi : 07/07/10
Yaş : 39

MesajKonu: Geri: TESİRİ AZİM(BÜYÜK TESİR) budur   Cuma Ağus. 06, 2010 2:56 pm

selamun aleykum tam olarak anlamadım ne işe yarıyor bu dua
dilediği kimsenin tesirini dileye
Muradı hasıl ola.

anlamadım? vallahi bir yardımcı olsanız birde kişi ye mi yani yüzünemi okunacak yok sa nasıl olacak yani. cahilliğimi mazur görün
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
MeNZiLLi
Yeni Üye

Yeni Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 82
Kayıt tarihi : 20/04/10

MesajKonu: Geri: TESİRİ AZİM(BÜYÜK TESİR) budur   Cuma Ağus. 06, 2010 7:47 pm

S.a havvasul_esrar kardeş, Halvetten bahsedilmiş. Acaba bu okuma 1 defayamı mahsus yoksa belli bir gün devam edilmesi gerekiyormu ?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Havas-Hoca
Usta Üye
Usta Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 577
Kayıt tarihi : 16/01/10

MesajKonu: Geri: TESİRİ AZİM(BÜYÜK TESİR) budur   C.tesi Ağus. 07, 2010 1:17 am

maviay demiş ki:
paylaşımınız için tşk,ancak merakım var bu tesirini istediğimiz kişi ile daha önceden bir tanışıklığımız olacakmı yok sadece resmini gördüğümüz kişi için bnu uyguayabilirmiyiz çok merak ettim.denemke istiyorum.sağolun.
tanışık olmanız şart değil.
fakat sizi görmesi yahud bilmesi gerekir
yani sizi arasıra gören yada sizden haberdar biri olmalı
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Havas-Hoca
Usta Üye
Usta Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 577
Kayıt tarihi : 16/01/10

MesajKonu: Geri: TESİRİ AZİM(BÜYÜK TESİR) budur   C.tesi Ağus. 07, 2010 1:22 am

deniz78 demiş ki:
selamun aleykum tam olarak anlamadım ne işe yarıyor bu dua
dilediği kimsenin tesirini dileye
Muradı hasıl ola.

anlamadım? vallahi bir yardımcı olsanız birde kişi ye mi yani yüzünemi okunacak yok sa nasıl olacak yani. cahilliğimi mazur görün
aleyküm selam
güzel kardeşim cahillikle ne ilgisi var...
dilediği kimseninin tesirini dileye de kastolunan
kimin tesir edilmesini istiyorsan onun ismi ve anne ismini söyleyip
ondan ne istiyorsan onu söyleyeceksin
misal olarak ayşeden doğma ahmetin bana tesir olmasını istiyorum yada bana gelmesini istiyorum.. gibi
muradı hasıl ola dan kasıt ise
yukarda hangi isteği söylemişsen
o isteğin olur- o kişi isteğini yerine getirir...
manasındadır
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Havas-Hoca
Usta Üye
Usta Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 577
Kayıt tarihi : 16/01/10

MesajKonu: Geri: TESİRİ AZİM(BÜYÜK TESİR) budur   C.tesi Ağus. 07, 2010 1:24 am

KaRa_YiLaN demiş ki:
S.a havvasul_esrar kardeş, Halvetten bahsedilmiş. Acaba bu okuma 1 defayamı mahsus yoksa belli bir gün devam edilmesi gerekiyormu ?
a.s.
bu okuma 1 defaya mahsustur
fakat isteğiniz olana kadar haftada bir tekrar edebilirsiniz
yada 7 gün üst üste...
herhangi bir beis yok
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Lja
Usta Üye
Usta Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 728
Kayıt tarihi : 19/01/10

MesajKonu: Geri: TESİRİ AZİM(BÜYÜK TESİR) budur   C.tesi Ağus. 07, 2010 2:00 am

çok teşekkürler gayet gereklı bır uygulama en azından benım ıcın Laughing
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Havas-Hoca
Usta Üye
Usta Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 577
Kayıt tarihi : 16/01/10

MesajKonu: Geri: TESİRİ AZİM(BÜYÜK TESİR) budur   C.tesi Ağus. 07, 2010 5:36 am

Lja demiş ki:
çok teşekkürler gayet gereklı bır uygulama en azından benım ıcın [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
ben teşekkür ederim kardeşim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
maviay
Normal Üye

Normal Üye


Mesaj Sayısı : 202
Kayıt tarihi : 19/07/10

MesajKonu: Geri: TESİRİ AZİM(BÜYÜK TESİR) budur   C.tesi Ağus. 07, 2010 7:26 am

ALLAH razı olsun.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
zersin
Aktif Üye
Aktif Üye


Mesaj Sayısı : 348
Kayıt tarihi : 22/04/10

MesajKonu: Geri: TESİRİ AZİM(BÜYÜK TESİR) budur   C.tesi Ağus. 07, 2010 11:07 am

HAVVASUL_ESRAR demiş ki:
Osmanlıca bir kitaptan aynen aktarıyorum

Matlubu tesiri kebir (büyük tesir)
Vallahi billahi diyor yazar

Bu ki meşgul olan kimse eğer gölde uçan kuşları dahi murad etse muti’ ola
Kenidine bend edip tefriki(ayrılığı) mümkün olmaz.
Tekrar tekrar vakia tecrübe olunmuştur (olay denenmiştir)

Usulü şu şekildir
Gusül edip pak ve halvet (temiz ve boş) bir yerde 2 rekat namaz kıl
Ondan sonra 500 kere bu duayı okuya
La ilahe illallahur rauf

Sonra 9 kere kafirun suresi okuya ve dilediği kimsenin tesirini dileye
Muradı hasıl ola.

Bu formülü iznim olmadan diğer sitelere alıntı yapanalara hakkım helal değildir
Şeriata uygun niyetle yapacak olan herkeze helaldir..
vesselam


abicim bunuda uyguladım, hala değişen bişey yok Smile rabbim senin ilmini arttırsın buradabilgilerini yayınla inş. biri banada yarar. A.r.o
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
sahra
Seçkin Üye
Seçkin Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 903
Kayıt tarihi : 26/05/10
Yaş : 38
Nerden : KAYSERİ

MesajKonu: Geri: TESİRİ AZİM(BÜYÜK TESİR) budur   Ptsi Ağus. 09, 2010 9:14 pm

güncel
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Havas-Hoca
Usta Üye
Usta Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 577
Kayıt tarihi : 16/01/10

MesajKonu: Geri: TESİRİ AZİM(BÜYÜK TESİR) budur   Salı Ağus. 10, 2010 2:29 pm

zersin demiş ki:
HAVVASUL_ESRAR demiş ki:
Osmanlıca bir kitaptan aynen aktarıyorum

Matlubu tesiri kebir (büyük tesir)
Vallahi billahi diyor yazar

Bu ki meşgul olan kimse eğer gölde uçan kuşları dahi murad etse muti’ ola
Kenidine bend edip tefriki(ayrılığı) mümkün olmaz.
Tekrar tekrar vakia tecrübe olunmuştur (olay denenmiştir)

Usulü şu şekildir
Gusül edip pak ve halvet (temiz ve boş) bir yerde 2 rekat namaz kıl
Ondan sonra 500 kere bu duayı okuya
La ilahe illallahur rauf

Sonra 9 kere kafirun suresi okuya ve dilediği kimsenin tesirini dileye
Muradı hasıl ola.

Bu formülü iznim olmadan diğer sitelere alıntı yapanalara hakkım helal değildir
Şeriata uygun niyetle yapacak olan herkeze helaldir..
vesselam


abicim bunuda uyguladım, hala değişen bişey yok [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] rabbim senin ilmini arttırsın buradabilgilerini yayınla inş. biri banada yarar. A.r.o
sendende A.R.O.
kardeşim netice alamdıysan tekrar yap
3 kere tekrarlamış ol
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
zersin
Aktif Üye
Aktif Üye


Mesaj Sayısı : 348
Kayıt tarihi : 22/04/10

MesajKonu: Geri: TESİRİ AZİM(BÜYÜK TESİR) budur   Salı Ağus. 10, 2010 2:50 pm

HAVVASUL_ESRAR demiş ki:
zersin demiş ki:
HAVVASUL_ESRAR demiş ki:
Osmanlıca bir kitaptan aynen aktarıyorum

Matlubu tesiri kebir (büyük tesir)
Vallahi billahi diyor yazar

Bu ki meşgul olan kimse eğer gölde uçan kuşları dahi murad etse muti’ ola
Kenidine bend edip tefriki(ayrılığı) mümkün olmaz.
Tekrar tekrar vakia tecrübe olunmuştur (olay denenmiştir)

Usulü şu şekildir
Gusül edip pak ve halvet (temiz ve boş) bir yerde 2 rekat namaz kıl
Ondan sonra 500 kere bu duayı okuya
La ilahe illallahur rauf

Sonra 9 kere kafirun suresi okuya ve dilediği kimsenin tesirini dileye
Muradı hasıl ola.

Bu formülü iznim olmadan diğer sitelere alıntı yapanalara hakkım helal değildir
Şeriata uygun niyetle yapacak olan herkeze helaldir..
vesselam


abicim bunuda uyguladım, hala değişen bişey yok [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] rabbim senin ilmini arttırsın buradabilgilerini yayınla inş. biri banada yarar. A.r.o
sendende A.R.O.
kardeşim netice alamdıysan tekrar yap
3 kere tekrarlamış ol

A.r.o abim dün gece yine başladım üçlerim inş. ne yapayım hocam elimden ne geliyosa siz ne yol gösteriyosanız bıkmadan yapıyorum, inş. haydar abimin verdiklerinide yapıyorum üzerimdeki kötülükler bir gitsede artık nefes alsam. yoksa evlilik falan önemli değil. rahat nefes almayı özledim. bir sürü çevremde yardıma ihtiyacı olan kişiler var kendi sorunlarımdan dolayı onlarla ilgilenemiyorum. işte asıl beni üzen noktalar.birde bu kötülükleri senin canın kanından biri yaptığını duyuyosan yada gerçektende yakalıyosan o anda bitiyosun.iyiki inançlıyız, nekadar şükretsek azdır herhalde, yoksa insan dayanamaz.rabbim o kişilerin içine iman gücü versin tövbeye gitsinler.inş. onlarda kurtuluşa ererler. benimde imtihanım buymuş, ama bittim artık, dayanamıyorum.işte bu formu onun için seviyorum öncelikle haydar abim benim canım gerçek abim gibi, siz, ulvi abim, sahra kardeşim,emir sultan abim, mümine sultan ben sizin haklarınızı nasıl ödücem, elinizden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışıyosunuz.Rabbim sizin gibi kulları daha da çoğaltsın, ama bu kadar sorunların içene gömülmediğim zamanda birine bişey yaptığımda hiç karşılığını düşünmeden yaptım halada yaparım, eğer o kişi benim kötülüğüm için uğraşıyosa hiç önemsemezdim ben rabbimin rızası için yapıyorum derdim.İşte o kişlerden belki birine yaptığın bir iyilik sayesinde Rabbim sizin gibi güzel insanları çıkardı hemde en kötü zamanımda.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
sevde
Yeni Üye

Yeni Üye


Mesaj Sayısı : 6
Kayıt tarihi : 10/08/10

MesajKonu: Geri: TESİRİ AZİM(BÜYÜK TESİR) budur   Salı Ağus. 10, 2010 2:53 pm

zersin kardeşim üzülme, buradaki hocalarımız mükemmel kişiler rabbim bu imtihanından seni çıkmayı nasip edecek inş.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: TESİRİ AZİM(BÜYÜK TESİR) budur   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
TESİRİ AZİM(BÜYÜK TESİR) budur
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
iSLAMi GiZLi iLiMLER SiTESi :: 

Havas Danışma Hattı ( Havas Ustalarıyla Havas )

 :: Havvasul Esrar İle Havas :: Havasul Esrar İle Havas
-
Buraya geçin: