iSLAMi GiZLi iLiMLER SiTESi
Vakit Namazınızı Kıldınızmı?

Hoş Geldiniz Forumdaki Konulardan Tam Anlamıyla Faydanalabilmek İçin Giriş Yapınız Uye Degılsenız 1 Dakıkanızı Ayırarak Kayıt Olunuz---ByNoKta

iSLAMi GiZLi iLiMLER SiTESi

CİNLERE, ŞEYTANLARA, İFRİTLERE ve DİĞERLERİNE, BÜYÜYE VE SİHRE KARŞI İNSANLARIN KALESİ ( SİTEMİZDEKİ HERŞEY ÜCRETSİZ ve KARŞILIKSIZDIR )
 
AnasayfaAnasayfa  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  

Paylaş | 
 

 Her Türlü Büyü Sihir Bağ için Defalarca Denenmiştir (VEFK)

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Havas-Hoca
Usta Üye
Usta Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 577
Kayıt tarihi : 16/01/10

MesajKonu: Her Türlü Büyü Sihir Bağ için Defalarca Denenmiştir (VEFK)   Ptsi Şub. 01, 2010 6:04 pm

aşağıdaki vefki osmalıca bir kitaptan çıkardım

tek diyeceğim çok iyidir ve defalarca denedim
birçok zaman tek başına bile yeterli oldu

kaynağından aynen aktarıyorum

enva' sihir ve ukdiyat için. bunları iptal eder
vefki yaz birini suya koy içir ve hemde gusül ede
gaflet olunmaya


Dikkat
Havas ve vefk ilmini bilenlerin yazabilmesi için yazım sırasını vermedim
işi bilenler zaten rahatlıkla çözeceklerdir
havas ve vefk ilminde dikkat edilmesi gereken bütün hususlara dikkat etmek gerekir
bunu yazmak için özel bir gün ve saate gerek yoktur
hayırlı bir gün ve saat olması yeterlidir


bilmeyenler hiç uğraşmasın başınızı ağrıtmayın
durduk yere kendinizi sıkıntıya sokmayın

bu vefki her türlü olumsuzluk sıkıntı durumunda da kullanabilirsiniz

Vefk Budur

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
jupiter
Aktif Üye
Aktif Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 487
Kayıt tarihi : 16/01/10

MesajKonu: Geri: Her Türlü Büyü Sihir Bağ için Defalarca Denenmiştir (VEFK)   Ptsi Şub. 01, 2010 6:19 pm

HAVVASUL-ESRAR kardeşim gene hayırlı paylaşımlarda bulunmuşsun

Allah senden razı olsun
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Havas-Hoca
Usta Üye
Usta Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 577
Kayıt tarihi : 16/01/10

MesajKonu: Geri: Her Türlü Büyü Sihir Bağ için Defalarca Denenmiştir (VEFK)   Ptsi Şub. 01, 2010 7:04 pm

mucize demiş ki:
HAVVASUL-ESRAR kardeşim gene hayırlı paylaşımlarda bulunmuşsun

Allah senden razı olsun
Allah sendende razı olsun
her daim yanımdasın Wink
Allah eksikliğini göstermesin
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
reis26100
Banlı Uye

avatar

Mesaj Sayısı : 34
Kayıt tarihi : 01/03/10
Yaş : 49

MesajKonu: Geri: Her Türlü Büyü Sihir Bağ için Defalarca Denenmiştir (VEFK)   Ptsi Mart 01, 2010 12:53 pm

fevkin yazım sırasını niye vermedin hocam.boyle kullansak olurmu.tskrlr..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
mümine sultan
Administrator

Administrator
avatar

Mesaj Sayısı : 6157
Kayıt tarihi : 15/01/10
Yaş : 41
Nerden : ELFU ELFİ SALATİN VE ELFU ELFİN SELAMİN ALEYKE YA RASULALLAH.

MesajKonu: Geri: Her Türlü Büyü Sihir Bağ için Defalarca Denenmiştir (VEFK)   Ptsi Mart 01, 2010 12:58 pm

ALLAH c.c razı olsun..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
caglam2001
Yeni Üye

Yeni Üye


Mesaj Sayısı : 89
Kayıt tarihi : 26/02/10

MesajKonu: Geri: Her Türlü Büyü Sihir Bağ için Defalarca Denenmiştir (VEFK)   Ptsi Mart 01, 2010 2:21 pm

jupiter demiş ki:
HAVVASUL-ESRAR kardeşim gene hayırlı paylaşımlarda bulunmuşsun

Allah senden razı olsun


sevgili kardesim hocam bunu nasil yapcagiz kalem ve nerden baslanmasii gerek herkez yapmasin demissinn kagidi bunun üzerine koyup kopya ceksek olurmu sonrada safran gül susuyla yazzak ????? tam aciklarsan sevinirimm tskk allah razi olsunn

özür alintiyi havasuda nikden alcakdim yanlis alinti yaptimmm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
haydarı kerrar
Administrator

Administrator
avatar

Mesaj Sayısı : 2630
Kayıt tarihi : 24/05/09
Nerden : ANKARA

MesajKonu: Geri: Her Türlü Büyü Sihir Bağ için Defalarca Denenmiştir (VEFK)   Ptsi Mart 01, 2010 5:41 pm

caglam2001 demiş ki:
jupiter demiş ki:
HAVVASUL-ESRAR kardeşim gene hayırlı paylaşımlarda bulunmuşsun

Allah senden razı olsun


sevgili kardesim hocam bunu nasil yapcagiz kalem ve nerden baslanmasii gerek herkez yapmasin demissinn kagidi bunun üzerine koyup kopya ceksek olurmu sonrada safran gül susuyla yazzak ????? tam aciklarsan sevinirimm tskk allah razi olsunn

özür alintiyi havasuda nikden alcakdim yanlis alinti yaptimmm

kardeşim havas kardeşimiz dikkat ettiysen havas bilenlerin zaten yapa bileceğini bilmeyenlerin yapamaması ve bilenlere yaptırmaları için eksik vermiş bilgilerini eğer yapacaksanız havas kardeşe özelden mesaj atabilirsin bu arada işinin sıklığından dolayı hemen cevab veremiye bilir .vesselam
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Havas-Hoca
Usta Üye
Usta Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 577
Kayıt tarihi : 16/01/10

MesajKonu: Geri: Her Türlü Büyü Sihir Bağ için Defalarca Denenmiştir (VEFK)   Salı Mart 02, 2010 12:38 pm

haydarı kerrar demiş ki:
caglam2001 demiş ki:


sevgili kardesim hocam bunu nasil yapcagiz kalem ve nerden baslanmasii gerek herkez yapmasin demissinn kagidi bunun üzerine koyup kopya ceksek olurmu sonrada safran gül susuyla yazzak ????? tam aciklarsan sevinirimm tskk allah razi olsunn

özür alintiyi havasuda nikden alcakdim yanlis alinti yaptimmm

kardeşim havas kardeşimiz dikkat ettiysen havas bilenlerin zaten yapa bileceğini bilmeyenlerin yapamaması ve bilenlere yaptırmaları için eksik vermiş bilgilerini eğer yapacaksanız havas kardeşe özelden mesaj atabilirsin bu arada işinin sıklığından dolayı hemen cevab veremiye bilir .vesselam
Allah razı olsun güzel kardeşim
arkadaşlarımız okurken özellikle belirtmiş olsam dahi
bazı noktaları gözden kaçırabiliyorlar.
güzel kardeşlerim vefk yapmanın tek yanı yazım sırasıda değildir.
dikkat edilmei gereken birçok nokta var
o yüzden bu ilimde biraz olsun mesafe almadan havas işlemlerine kalkışmayın
özelliklede yazı ile ilgili olanlara..
okumalarn kaideleri yazılacak olanlara göre daha azdır..
kimsenin zarar görmesini istemem doğrusu
selametle kalın..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ykmz
Medaratör

Medaratör
avatar

Mesaj Sayısı : 820
Kayıt tarihi : 12/04/10

MesajKonu: Geri: Her Türlü Büyü Sihir Bağ için Defalarca Denenmiştir (VEFK)   Ptsi Nis. 26, 2010 10:50 pm

kime yaptırabiliriz bu vefkten acaba..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Havas-Hoca
Usta Üye
Usta Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 577
Kayıt tarihi : 16/01/10

MesajKonu: Geri: Her Türlü Büyü Sihir Bağ için Defalarca Denenmiştir (VEFK)   Çarş. Nis. 28, 2010 8:48 pm

ykmz demiş ki:
kime yaptırabiliriz bu vefkten acaba..
isim olarak bişey diyemem size
ama vefk-havas ilmini bilen herhangi biri yazabilir
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
islam73
Medaratör

Medaratör
avatar

Mesaj Sayısı : 3832
Kayıt tarihi : 04/03/10
Nerden : Türklügün Bekcisi ve islamin Kölesi

MesajKonu: Geri: Her Türlü Büyü Sihir Bağ için Defalarca Denenmiştir (VEFK)   Çarş. Nis. 28, 2010 9:25 pm

ALLAH razi olsun . verdiginiz bilgilerlen ufkumuz artiyor.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]


En son islam73 tarafından Çarş. Nis. 28, 2010 9:55 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ykmz
Medaratör

Medaratör
avatar

Mesaj Sayısı : 820
Kayıt tarihi : 12/04/10

MesajKonu: Geri: Her Türlü Büyü Sihir Bağ için Defalarca Denenmiştir (VEFK)   Çarş. Nis. 28, 2010 9:27 pm

tşk ederim..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Havas-Hoca
Usta Üye
Usta Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 577
Kayıt tarihi : 16/01/10

MesajKonu: Geri: Her Türlü Büyü Sihir Bağ için Defalarca Denenmiştir (VEFK)   Çarş. Nis. 28, 2010 9:47 pm

sizdende Allah razı olsun
ben teşekkür ederim kardeşlerim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Her Türlü Büyü Sihir Bağ için Defalarca Denenmiştir (VEFK)   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Her Türlü Büyü Sihir Bağ için Defalarca Denenmiştir (VEFK)
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
iSLAMi GiZLi iLiMLER SiTESi :: 

Havas Danışma Hattı ( Havas Ustalarıyla Havas )

 :: Havvasul Esrar İle Havas :: Havasul Esrar İle Havas
-
Buraya geçin: